Alt

Raztezanje in "muskelfiber"

Raztezanje in "muskelfiber"

Ne, raztezanje po vadbi ne vpliva na zmanjšanje t. i. "muskelfibra" dan ali dva po treningu.

Raziskava je pokazala, da statično ali PNF raztezanje mišic pred, med ali po vadbi ne vpliva na "muskelfiber" po vadbi oz. v nekaterih primerih bolečino celo poslabša (PNF raztezanje zaradi dodatne bremenitve že tako utrujenih in poškodovanih mišic).

Raztezanje mišic po vadbi tako ne preprečuje bolečine, ki jo čutimo dan ali dva po vadbi. Bolečino lahko preprečimo zgolj s tem, da počasi in primerno stopnjujemo intenzivnost in količino vadbe oz. treninga.

 

Vir:

McGrath, R.P., Whitehead, J.R. in Caine, D.J. (2014). The Effects of Proprioceptive Neuromuscular Facilitation Stretching on Post-Exercise Delayed Onset Muscle Soreness in Young Adults. Int J Exerc Sci. 2014 Jan 1;7(1):14-21.

Herbert, R.D., Noronha, M. in Kamper, S.J. (2011). Stretching to prevent or reduce muscle soreness after exercise. Cochrane Database Syst Rev. 2001 Jul 6;(7):CD004577. doi: 10.1002/14651858.CD004577.pub3.

Preberite še

view
Mit: Fizična aktivnost ne porabi veliko kalorij

Mit: Fizična aktivnost ne porabi veliko kalorij

Velikokrat ste že morda slišali, koliko je potrebno teči, hoditi, plavati ali drugače biti aktiven, da pokurimo določeno število kalorij. In morda se nam je zdelo grozno veliko da moramo, na...

Preberi več
view
S telesno aktivnostjo nad nespečnost

S telesno aktivnostjo nad nespečnost

Vsi se zavedamo pomena telesne vadbe in zdrave prehrane, ko govorimo o zdravem načinu življenja, premalo pozornosti pa se namenimo spanju. Če vadba in prehrana predstavljata komponente dobrega...

Preberi več
view
Zakaj je pomembno, da ob hujšanju z dietami tudi telovadimo?

Zakaj je pomembno, da ob hujšanju z dietami tudi telovadimo?

Ne glede na to, za kakšen načina hujšanja oziroma dieto se odločimo, je pomembno, da ob tem tudi telovadimo. Tukaj je nekaj glavnih razlogov, zakaj je fizična aktivnost pomembna.

Preberi več