Alt

Kofein izniči učinek kreatina

Kofein izniči učinek kreatina

Kreatin je dokazano kot ena najbolj učinkovitih in posledično tudi najbolj koriščenih prehranskih dodatkov na trgu.

Manj znano pa je morda, da kofein izniči učinek kreatina, sladkor pa učinek poveča.

V raziskavi, ki so jo izvedli Vandenberghe in ostali (1996), so ugotovili da za optimalen učinek kreatina, športniki v času vnašanja kreatina, ne smejo uživati kofeina in hrane, ki kofein vsebuje.

Na drugi strani, pa sta Snow in Murphy (2003) ugotovila, da je absorbcija kreatina večja, če ga zaužijemo s sladkorjem bogato pijačo. Absorbcija je bila za kar 30% večja. Razlog je najverjetneje sproščanje inzulina ob dvigu krvnega sladkorja, transport glukoze v mišico in posledično tudi olajšan prenos kreatina v mišična vlakna.

Viri

Snow, R.J., Murphy, R.M. (2003). Factors influencing creatine loading into human skeletal muscle. Exerc Sport Sci Rev, 2003; 31, 154.
Vandenberghe, K. idr. (1996). Caffeine counteracts the ergogenic action of creatine loading. J Appl Physiol, 1996; 80, 452.

Preberite še

view
Kakšne banane izbrati v trgovini?

Kakšne banane izbrati v trgovini?

Ali veste, katere banane so bolj primerne za vas? Bolj zrele/rumene ali manj zrele/zelene? Izbira je odvisna od vaših ciljev in želja!

Preberi več
view
Kofein pred vadbo lahko poveča kurjenje maščob

Kofein pred vadbo lahko poveča kurjenje maščob

Uživanje kofeina pred vadbo lahko poveča porabo maščob med vadbo nizke do srednje intenzivnosti, ter ohranja glikogen. Poleg tega kofein izboljša tako dolgotrajno kot kratkotrajno vzdržljivost,...

Preberi več
view
Beljakovine

Beljakovine

Beljakovine so sestavni del vseh celic in tkiv. Sestavljajo kar 20 % celotne teže človeka, saj se skrivajo v mišicah, vezeh, koži in celo nohtih. Potrebne so za rast, obnovo in gradnjo novih tkiv...

Preberi več