Alt

Kofein izniči učinek kreatina

Kofein izniči učinek kreatina

Kreatin je dokazano kot ena najbolj učinkovitih in posledično tudi najbolj koriščenih prehranskih dodatkov na trgu.

Manj znano pa je morda, da kofein izniči učinek kreatina, sladkor pa učinek poveča.

V raziskavi, ki so jo izvedli Vandenberghe in ostali (1996), so ugotovili da za optimalen učinek kreatina, športniki v času vnašanja kreatina, ne smejo uživati kofeina in hrane, ki kofein vsebuje.

Na drugi strani, pa sta Snow in Murphy (2003) ugotovila, da je absorbcija kreatina večja, če ga zaužijemo s sladkorjem bogato pijačo. Absorbcija je bila za kar 30% večja. Razlog je najverjetneje sproščanje inzulina ob dvigu krvnega sladkorja, transport glukoze v mišico in posledično tudi olajšan prenos kreatina v mišična vlakna.

Viri

Snow, R.J., Murphy, R.M. (2003). Factors influencing creatine loading into human skeletal muscle. Exerc Sport Sci Rev, 2003; 31, 154.
Vandenberghe, K. idr. (1996). Caffeine counteracts the ergogenic action of creatine loading. J Appl Physiol, 1996; 80, 452.

Preberite še

view
Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Tudi krompir je lahko naš "prijatelj" med hujšanjem in izgubljanjem maščobe, le pripraviti ga moramo pravilno. Krompir skuhamo in ga ohladimo. Ohlajen krompir ima nižji glikemični indeks.

Preberi več
view
Zrelost sadja

Zrelost sadja

Bolj kot je sadje zrelo, večji je glikemični indeks. To smo že pisali v blogu #5. Če je sadje manj zrelo, bolj zeleno, kislo, manjši je GI in obratno.

Preberi več
view
Ogljikovi hidrati

Ogljikovi hidrati

Ogljikovi hidrati so ena izmed 3 makro hranil v naši prehrani. So glavna hranilna snov, ki organizmu zagotavlju energijo. Ogljikovi hidrati izredno pomembni, a vseeno jih telo lahko sintetizira...

Preberi več