Alt

Zakaj je pomembno, da ob hujšanju z dietami tudi telovadimo?

Zakaj je pomembno, da ob hujšanju z dietami tudi telovadimo?

Ne glede na to, za kakšen načina hujšanja oziroma dieto se odločimo, je pomembno, da ob tem tudi telovadimo.

Tukaj je nekaj glavnih razlogov, zakaj je fizična aktivnost pomembna:

  • Dodatno povečamo porabo kalorij v dnevu,
  • spodbujamo oksidacijo in kurjenje maščob, predvsem visceralne maščobe (okoli trebuha),
  • med izgubo telesne teže ohranjamo mišice in relativno pokurimo večji delež maščobe,
  • telovadba prepreči znižanje bazalnega metabolizma, ki običajno sledi veliki izgubi maščobe (tako ohranja ali še poviša pusto telesno maso – mišice),
  • ni se potrebno zanašati zgolj na štetje kalorij ki jih vnesemo, da bi izgubljali maščobo,
  • redno gibanje prinese tudi ogromno pozitivnih zdravstvenih učinkov in
  • prepreči padec imunskega sistema, ki običajno sledi izgubi telesne teže.

»Physical fitness is not only one of the most important keys to a healthy body, it is the basis of dynamic and creative intellectual activity.« -John F. Kennedy

Poglejte si še Katjino zgodbo uspeha

Viri:
McArdle, W.D., Katch, F.I. in Katch, V.L. (2015). Exercise Physiology: Nutrition, Energy and Human Performance (8th edition). Baltimore: Wolters Kluwers Health.
National Task Force on the Prevention and Treatment of Obesity. Obesity, overweight and health risk. Arch Intern Med, 2000; 160, 898.

Preberite še

view
Raztezanje in "muskelfiber"

Raztezanje in "muskelfiber"

Ne, raztezanje po vadbi ne vpliva na zmanjšanje t. i. "muskelfibra" dan ali dva po treningu.

Preberi več
view
LAŽ: HIIT in kurjenje maščob še dolgo po vadbi

LAŽ: HIIT in kurjenje maščob še dolgo po vadbi

Novo odkritje v fitnes industriji. HIIT. Pospešen metabolizem. Kurjenje maščob, medtem ko sedimo na kavču. V 20 minutah se pokuri 1000 kalorij. Visoko intenzivna intervalna vadba ali HIIT naj bi...

Preberi več
view
Izgubljanje maščobe

Izgubljanje maščobe na izključno enem, želenem mestu telesa ni mogoče

Če ste oziroma še vedno delate trebušnjake in druge vaje za trebušne mišice, da bi izgubili maščobo izključno okoli trebuha, prenehajte. Prepričanje, da je mogoče z aktiviranjem in vadbo mišic,...

Preberi več