Alt

Vadba na tešče

Vadba na tešče

Vadba na tešče je zaželena, če je vaš cilj izguba telesne maščobe.

Treniranje zjutraj, pred zajtrkom ali po obroku brez ogljikovih hidratov, dodatno stimulira celice, da energijo pridobivajo iz maščobe in ne glikogena (mišične energije). Enako velja, če pred vadbo jemo obrok bogat z maščobami in brez ogljikovih hidratov.

Takšna vadba povzroči, da se telo adaptira in prične bolj učinkovito porabljati maščobo tudi po koncu treninga in pri drugih, vsakodnevnih opravilih.

Za kar največji učinek in izgubo maščobe, predlagamo, naj bo vadba nižje do srednje intenzivnosti (do okoli 70% VO2max).

Vir: Van Proeyen, K., Szlufcik, K., Nielens, H., Ramaekers, M. in Hespel, P. (2011). Beneficial metabolic adaptations due to endurance exercise training in the fasted state. J Appl Physiol. 2011 Jan;110(1):236-45. doi: 10.1152/japplphysiol.00907.2010.

Preberite še

view
Kakšne banane izbrati v trgovini?

Kakšne banane izbrati v trgovini?

Ali veste, katere banane so bolj primerne za vas? Bolj zrele/rumene ali manj zrele/zelene? Izbira je odvisna od vaših ciljev in želja!

Preberi več
view
Kofein izniči učinek kreatina

Kofein izniči učinek kreatina

Kreatin je dokazano kot ena najbolj učinkovitih in posledično tudi najbolj koriščenih prehranskih dodatkov na trgu. Manj znano pa je morda, da kofein izniči učinek kreatina, sladkor pa učinek...

Preberi več
view
Kaj nam pove tip moke in zakaj se od moke redimo?

Kaj nam pove tip moke in zakaj se od moke redimo?

Moka nastane iz žita, pa naj bo to pšenično, rženo ali pirino zrnje. Zrnje zmeljejo in nastane moka. V kolikor zmeljejo celotno zrno, je moka polnozrnata. Če lupino odstranijo in meljejo zgolj...

Preberi več